niedziela, 22 czerwca 2014

Organique - aksamitne masło do ciała

Niedawno pisałam o zakupie masła do ciała z serii bloom essence i dzisiejszy post będzie mu w zupełności poświęcony. :)




Informacje, które możemy znaleźć na opakowaniu.

DZIAŁANIE: Aksamitne masło do ciała o przyjemnym, bardzo kobiecym aromacie świeżych kwiatów. Bogata baza zawiera odżywcze masło kakaowe, ujędrniające masło Shea i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania skóry nienasycone kwasy tłuszczowe: Omega 3, 6, 7 i 9. Dzięki zastosowaniu wyciągów z wiśni, lilii wodnej i babki lancetowatej masło hamuje procesy starzenia oraz działa przeciwzapalnie. Łagodzi skutki działania niekorzystnych czynników środowiskowych, takich jak: wolne rodniki, promienie UV i zanieczyszczenia. Skóra staje się nawilżona, jędrna i wyraźnie piękniejsza.

SKŁADNIKI AKTYWNE: masło kakaowe, masło Shea, wyciągi z wiśni, babki lancetowatej, Sepicalm VG, nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, 6, 7 i 9. 



Jak już pisałam wcześniej seria bloom essence urzekła mnie swoim zapachem - jest świeży i delikatny - i właśnie dlatego z pewnością będę do niej wracać. Masło jest w kolorze jasnego różu, a jego konsystencja jest lekka i kremowa. Bardzo dobrze się rozprowadza i wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości, a także nie brudzi ubrań. Jeśli chodzi o nawilżenie jakie daje, to na okres letni jest ono w sam raz, jednak na zimę według mnie byłoby za słabe. Cena produktu to ok 60 zł/200 ml.

Wy też, tak jak ja pokochałyście tę serię? :)
Do jakich kosmetyków to Wy z pewnością będziecie wracać? :)


31 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego masła. Podoba mi się z wyglądu. 60 zł za 200ml to dla mnie jednak zbyt dużo :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie jest tanie, a i promocje są rzadko i niezbyt atrakcyjne :(

      Usuń
    2. W tym roku często było -20%;) ja uwielbiam Organique:) ale fakt mogłyby być tańsze!

      Usuń
    3. Ja też bardzo polubiłam Organique :) a na te zniżki -20% natknęłam się tylko ze 2-3 razy, ale pewnie nie o każdej wiedziałam :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie testowałam... Coraz bardziej kuszą mnie kosmetyki Organique, ale póki co omijam szerokim łukiem sklepy, chcę wykończyć swoje kosmetyczne zapasy, ale czytając wiele blogów, chyba długo nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem Cię, mi też ciężko się oprzeć kupowaniu nowych kosmetyków pod wpływem blogów mimo, że starych do końca nie zużyłam :) Ale staram się :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zapach tej serii:) Szkoda, że Organique nie robi dużych sezonowych wyprzedaży jak inne sklepy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam, bo mają dużo rzeczy, których chciałabym wypróbować, ale ceny mają dosyć wysokie :(

      Usuń
  4. Organique jest spoko, zawsze mnie wabiło do swojego sklepu, ale za 60 zł naprawdę wolę kupić sobie coś innego do ciała. Cena jest subiektywną sprawą, jasne, że tak, ale oni nawet nie mają promocji ani ofert jakichś atrakcyjnych dla klienta. Przynajmniej ja nie zauważyłam. Niemniej jednak masełko na pewno jest super nawet jeśli jest lekkie to pachnie i jest przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :)
      I z ceną rzeczywiście masz rację: dla niektórych taka cena za masło do ciała jest duża ale za to może on wydać dużo na coś innego i mu nie szkoda:) A niestety promocję mają rzadko i chyba max -20% :/

      Usuń
  5. Nie używałam nigdy tego masła, ale słyszałam dużo pochlebnych opinii :)

    http://czeshca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie pokochałam:D mam scrub, płyn do higieny intymnej i płyn do kąpieli z tej serii:) big love!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to cały zestaw widzę ! :D Płyn do kąpieli też miałam i był suuuuper (do tego piękny kolor i te drobinki :) ) Reszty JESZCZE nie :D

      Usuń
    2. o jejku, chyba zaraz wyciągnę:D
      hah no nie, brakuje mi tego cudnego masła:P

      Usuń
  7. Tak, sam zapach potrafi skłonić do ponownego zakupu. Coś o tym wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio sporo czasu spędziłam w Organique na obwąchiwaniu, bo zawsze muszę sobie przypomnieć zapachy :) Kiedy się skuszę na to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trochę tego mają do obwąchiwania :) Polecam :)

      Usuń
  9. Mam straszną chrapkę na jakiś produkt Organique, a nie miałam jeszcze nic :D
    Masełko wygląda bardzo sympatycznie, podoba mi się konsystencja :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie miałam okazji stosować. Może kiedyś się skuszę. Ja chętnie wracam jeśli chodzi o balsamy do ciała do Dove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) A balsamy z Dove też lubię, ale po spróbowaniu masła z TBS, a teraz z Organiqua przepadłam :)

      Usuń
  11. Jest już na mojej liści i czeka na realizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uda się już zrealizować zakup to z przyjemnością przeczytam Twoją opinię na jego temat :)

      Usuń
  12. Nie miałam nic z tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie tym masełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Dobra firma i bardzo przyjemne zapachy kosmetyków :)

      Usuń
  13. Świetny kosmetyk !
    pozdrawiam M. :*

    OdpowiedzUsuń