sobota, 21 czerwca 2014

Pharmaceris E - Emolientowy krem nawilżający na dzień

Dzisiaj chciałam wam przedstawić swoją opinię na temat kremu nawilżającego na dzień z firmy Pharmaceris. Krem, według informacji na opakowaniu, przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry przesuszonej, wrażliwej, skłonnej do łuszczenia się i podrażnień, ze skłonnością do atopowego zapalenia skóry. 


 
Krem zamknięty jest w opakowaniu z pompką, która nie zacina się i pozwala na wydobycie dokładnie takiej ilości jakiej potrzebujemy. Konsystencja kremu jest lekka, dzięki czemu dobrze się on rozprowadza. Po aplikacji skóra trochę się świeci. Zapach kremu jest bardzo delikatny i mało wyczuwalny, aczkolwiek przyjemny :). Krem jest bardzo wydajny. Dodatkowo produkt zawiera filtr SPF20, a jego cena wynosi ok 30-40 zł/50 ml w zależności od sklepu/apteki. 
 



Jeśli chodzi o działanie tego kremu, to niestety nie powala na kolana - jest ok, ale mogłoby być lepiej.  Moja skóra jest bardzo sucha, często robiły mi się na twarzy białe plamki z przesuszenia, jednak odkąd używam tego kremu to ten problem zniknął. Dodatkowo nie powoduje on powstawania wyprysków, ani nie uczula mnie. Pomimo to więcej do niego nie wrócę, ponieważ poziom nawilżenia jaki daje, nie jest dla mnie wystarczający, a skóra pozostaje ściągnięta.

Znacie ten produkt? A może możecie polecić jakiś sprawdzony i mocno nawilżający krem do twarzy?


P.S. Mam ostatnio problem z listą czytelniczą bloggera. Wyświetla mi tylko jeden najnowszy wpis i nic więcej. Może któraś z Was też miała taki problem i wie jak to naprawić? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki jak to rozwiązać. :)

10 komentarzy:

  1. też jestem straszny sucharek... i szukam, ostatnio testowałam bardzo dobry krem nawilżający z femi...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do listy czytelniczej, jedna dziewczyna też miała jakieś kłopoty (pisała na fb), jednak nie wiem czy przeczekała czy jak... nie umiem pomóc...

      Usuń
    2. A który dokładnie testowałaś? Nie wiesz może czy można zamówić u nich próbki? Bo z tego co znalazłam w internecie to pełnowymiarowy krem jest dosyć drogi, więc wolałabym najpierw się przekonać czy by się u mnie sprawdził :)

      W takim razie i ja muszę chyba przeczekać, chociaż mija już tydzień i nic się nie naprawiło :(

      Usuń
  2. Nie znam tego kremu. Szkoda, że nie jest dla Ciebie wystarczający. Ja używam teraz kremu z Ziaji z bioolejkiem i go uwielbiam. Świetnie nawilża. Stosuję na noc i czasem na dzień :).
    Co do bloggera to niestety nie pomogę :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też używałam kremów z Ziaji (nie pamiętam tylko dokładnie których) i na początku byłam z nich zadowolona, ale potem cera mi się tak przesuszyła, że przestały być wystarczające. Ale zazdroszczę, ze znalazłaś coś dobrego dla siebie :)

      Usuń
  3. Hej, mam pytanie co do listy czytelniczej - działa Ci już wszystko prawidłowo? Bo dziś właśnie i u mnie pojawił się ten sam problem co u Cb wyświetla mi się tylko 1 wpis :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dalej jest to samo ale z tego co widziałam na facebooku, to dzisiaj ten problem pojawił się u wielu osób :(

      Usuń
    2. znowu pewnie coś zmieniają, na minus - bez tej listy czytelniczej to ciężko funkcjonować tu trochę :/

      Usuń
    3. Mnie też to denerwuje, bo nie wiem kto coś dodał, a kto nie, a wchodzenie na każdego bloga osobno zajmuje dużo więcej czasu :/

      Usuń
    4. ale teraz to większości tak zrobili z tego co sie dowiaduje :(

      Usuń