niedziela, 27 lipca 2014

Pharmaceris T - oczyszczający płyn bakteriostatyczny

Od jakiegoś czasu miałam straszny problem z krostkami, głównie na dekolcie i plecach. Nie wiedziałam co robić, bo pogoda była piękna, a wstyd było pokazać się w kostiumie kąpielowym, czy w ubraniach odkrywających plecy i dekolt. Z pomocą przyszedł mi wpis Ani z po tej stronie lustra. To u niej po raz pierwszy przeczytałam o tym płynie i postanowiłam go wypróbować.
 


OD PRODUCENTA:

WSKAZANIA: Preparat przeznaczony do przemywania skóry trądzikowej z umiarkowanymi i intensywnymi zmianami zapalnymi z tendencją do błyszczenia, powstawania blizn i przebarwień potrądzikowych. Dedykowany do obszarów skóry najczęściej narażonych na występowanie trądziku, również profilaktycznie.

DZIAŁANIE: Specjalistyczny płyn głęboko oczyszcza skórę zapobiegając rozprzestrzenianiu się zmian trądzikowych na twarzy i ciele. Odznacza się silnym działaniem bakteriostatycznym całkowicie eliminując i hamując rozwój bakterii. Działa regulująco na wydzielanie sebum przyspieszając proces ustępowania istniejących zmian i zapobiegając powstawaniu nowych niedoskonałości. Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka umożliwiając fizjologiczne odblokowanie porów. Usuwa nadmierne zgrubienia wygładzając skórę. Ekstrakt z cytryny i Fruit-peel działają rozjaśniająco na przebarwienia wyrównując koloryt skóry. Płyn zwiększa efektywność kuracji przeciwtrądzikowych.

Skład: Aqua (Water). Mandelic Acid, Glycerin, Sodium Carbonate, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Glucose, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Butylene Glycol, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate Caramel.
 
  
Płyn sprawdził się u mnie naprawdę dobrze i jestem bardzo zadowolona z efektów jakie uzyskałam dzięki jego stosowaniu. Oczywiście nie jest tak, że teraz mam idealnie gładką skórę, bo jakieś pojedyncze krostki jeszcze są, ale jest już o niebo lepiej. Płyn jest delikatny, ale skuteczny, nie podrażnia skóry, ani jej nie wysusza i jest bezzapachowy. Dodatkowo podoba mi się szata graficzna buteleczki oraz wygodny dozownik. Jestem pewna, że ten płyn zostanie ze mną na długi czas :)

Cena w Super-Pharm: ok. 29 zł / 190 ml.

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę, muszę przyznać :). Chętnie go kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problemy z trądzikiem to polecam :)

      Usuń
  2. Mam ten płyn, używam go trochę nieregularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam ten płyn, cieszę się, że i u Ciebie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo z tego cieszę :) i dzięki! :D

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale jak będę mięć jakieś większe problemy wypróbuje !
    czy wysusza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja nie zauważyłam żeby mi wysuszał skórę :)

      Usuń
  5. Na jesień planuję taką kurację, więc może się skuszę na ten płyn :-)

    OdpowiedzUsuń