wtorek, 22 lipca 2014

Essie - Peach Daiquiri

Po krótkiej przerwie wracam do was z recenzją lakieru Essie w odcieniu Peach Daiquiri :)


Jak już wspominałam w poprzednim poście był to zakup podczas trwającej w Super-Pharm promocji więc kolory były już przebrane. Początkowo szukałam koloru California Coral, który zobaczyłam u Bisi i naprawdę bardzo mi się spodobał. Niestety już go nie było więc wybrałam ten, ponieważ wydał mi się troszkę podobny. Co więcej taki odcień, zwłaszcza w okresie letnim to naprawdę super sprawa - pasuje prawie do wszystkiego.



Myślę, że na temat jakości lakieru nie będę się tutaj rozwodzić, ponieważ już chyba każdemu znane są lakiery tej marki. Tak więc krótko i na temat: jest to najtrwalszy lakier jaki miałam, pędzelek jest szeroki i bardzo wygodny, a wybór odcieni jest naprawdę ogromny - każdy znajdzie coś dla siebie :)

P.S. Zdjęcia wykonane są aparatem w telefonie, dlatego odcień jest trochę przekłamany - w rzeczywistości jest mniej czerwony ;)

Lubicie lakiery Essie? Jakie są wasze ulubione odcienie? :)

12 komentarzy:

  1. ładniutki :) mi się kilka kolorów Essie bardzo podoba, ale jeszcze na żaden się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień, idealny na lato:) Bardzo podobny do Cute As A Button, który mam w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemniaczek :) Śliczny letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :). Ja Essie nie mam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko jeden lakier z Essie, miętowy Mint Candy Apple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio szaleje za kolorem miętowym zwłaszcza na ubraniach :D

      Usuń
  6. Piękny kolor. Osobiście żadnego lakieru essie nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze niedawno miałam w planach zakup jakiego ich lakieru... ale gdy podczas jednego z pobytów w Szwecji zobaczyłam, że kosztują (w wolnym przeliczeniu) ok. 50 zł, przeraziłam się. A po sprawdzeniu cen w polskich sklepach, w tym na Allegro, dałam sobie spokój. To zdecydowanie nie moja półka cenowa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są dosyć drogie (zwłaszcza w Szwecji) ale w Polsce ostatnio często są na nie atrakcyjne promocje (szkoda tylko, że nie w każdym mieście są drogerie gdzie można je kupić :/), a ze względu na trwałość i brak konieczności malowania paznokci co 1 lub 2 dni naprawdę warto się w nie zaopatrzyć :)

      Usuń
    2. I tak przeważnie pozbywam się mani po 2-3 dniach - zwyczajnie się nim nudzę :)
      Czerwień na ustach? Też się w niej źle czuję... mam wrażenie, że dobrze wygląda tylko np. podczas sesji, a na co dzień już jakoś mi nie pasuje. Ale nie mam takiego problemu z czerwonymi ubraniami :)

      Usuń
  8. Boski odcień! Uwielbiam takie, nie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń