środa, 4 czerwca 2014

Liebster Blog Award :)

Do zabawy zostałam nominowana przez Magdę z bloga http://5fiveoblog.blogspot.com/
Dziękuję :)

Zasady zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej licznie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania skierowane do mnie:

1. Co Cię podkusiło aby założyć bloga?
Duża ilość wolnego czasu, który nie wiedziałam jak wykorzystać :)

2. Jaką książkę możesz polecić innym blogerom?
Polecam cykl książek Harlana Cobena, gdzie głównym bohaterem jest Myron Bolitar.

3. Co poprawia Ci humor?
Coca-Cola. :)

4.Nocny marek czy ranny ptaszek?
Zdecydowanie nocny marek.

5. Gdybyś  miała się wybrać na bezludną wyspę i mogła wziąć ze sobą tylko jeden kosmetyk, to byłby nim? I dlaczego?
Jeśli chodzi o kosmetyk kolorowy to byłby nim tusz do rzęs, ponieważ bez tuszu moje rzęsy są prawie niewidoczne. Natomiast jeśli chodzi o kosmetyki wszystkie (kolorowe i pielęgnacyjne) to wzięłabym żel pod prysznic, żeby muchy za mną nie latały. :)

6. Herbata czy kawa?
Herbata.

7. Jakie cechy charakteru cenisz u ludzi najbardziej?
Poczucie humoru.

8. Przypuśćmy, że trafiłaś na złotą rybkę. O co byś ją poprosiła?
O szafę z WYGODNYMI szpilkami, idealnie dopasowanymi do mojej nogi, w każdym kolorze :)

9. Jest jakaś marka kosmetyczna, do której masz szczególną słabość?
Nie.

10. Szpilki, baleriny czy trampki?
Szpilki bardzo mi się podobają, ale ze względu na wygodę na co dzień chodzę w trampkach lub balerinach.

11.Spędzanie czasu wolnego - aktywność fizyczna poza domem? Czy kanapa, kocyk, dobry film lub książka, blogowanie?
Różnie, zależy od pory roku, humoru i poziomu zmęczenia.

Blogi nominowane przeze mnie:


Moje pytania:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Ile czasu potrzebujesz aby wyszykować się do wyjścia (w zwykły dzień)?
3. Stawiasz na mocny makijaż czy naturalny?
4. Jaki jest Twój najgorszy zakup kosmetyczny?
5. Wolisz sukienki, spódniczki czy spodnie?
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7. Jaki jest Twój ulubiony blog, który najczęściej odwiedzasz?
8. Czego się boisz?
9. Co pozwala Ci się najlepiej zrelaksować? 
10. Jaką biżuterię lubisz najbardziej?
11. Czy jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak to od czego?


Zapraszam do zabawy :)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) Mogę skopiować i wkleić u siebie zasady zabawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł!!! dziękuję raz jeszcze za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że mnie nominowałaś :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje,to moja druga w ciągu 2 tyg,i strasznie się cieszę,że moja praca którą wkładam w prowadzenie bloga i poświęcenie nie idzie na marne i że jednak czasem zaglądacie na mój blog :) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna jest ta zabawa:) Też brałam w niej udział na samym początku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :). Fajne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem typowym nocnym markiem. Ciekawe odpowiedzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za nominację! ;)
    Bardzo lubię książki Cobena, jako jedne z nielicznych potrafią mnie zaskoczyć ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :) Nigdy jeszcze nie udało mi się domyśleć jak się skończą. A próbowałam :)

      Usuń