piątek, 30 maja 2014

W kolorze czerwieni :)


Dzisiaj chciałam wam pokazać nawilżającą szminkę Maybelline Color Sensational  w kolorze 547 Pleasure Me Red. Bardzo podobają mi się czerwone usta. Nie na co dzień, ale na wieczorne wyjście na imprezę czy na randkę to jak najbardziej. Ich minusem jednak jest to, że wyglądają ładnie tylko przy gładkiej cerze, a z tym ostatnio mam niestety problemy :( .


Szminka ładnie nawilża, nie podkreśla suchych skórek, powoduje że usta oprócz koloru nabierają ładnego blasku. Kolor jest dość trwały i schodzi z ust równomiernie, pomimo jedzenia czy picia. Opakowanie jest praktycznie takie samo jak tych z serii Maybelline Color Whisper, tylko jest szersze, więc mnie się podoba :). Szminka ma jak dla mnie tylko jedną wadę - zaraz po nałożeniu nie wiem dlaczego rozmazuje się, ale wystarczy trochę odczekać lub odcisnąć usta na chusteczce i wszystko jest ok.
Cena: niecałe 30 zł.

A wy miałyście szminkę z tej serii? Lubicie ciemne kolory? :)

Agnieszka.

14 komentarzy:

  1. Ciemne kolory podobają mi się, ale na innych osobach, mnie nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz piękne usta! Czerwień to zdecydowanie nie mój kolor, ale na innych mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo miło mi to słyszeć (a w zasadzie czytać) :)

      Usuń
  3. Niestety ciemne kolory nie dla mnie. Zdecydowanie stawiam na naturalność :)
    P.S. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award. Szczegóły tutaj http://5fiveoblog.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html
    pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za nominację, odpowiedzi pojawią się niedługo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. No no, szczególnie na wieczorną randkę! :) Brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mocne kolory szminek, głównie używam takich na wyjście :) Piękna czerwień i ten połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wręcz uwielbiam ciemne kolory ust, szczególnie jesienią i zimą. Ten odcień wygląda pięknie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście na jesień i zimę są idealne :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ale piękna- zapisuję ją na listę moich chciejstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta czerwień i cudnie eksponuje usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest po prostu idealny ;) Baaaardzo, baaaaaaaardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń