piątek, 2 maja 2014

Smaczne, zdrowe i lekkie śniadanie :)

Generalnie nie jestem fanką zdrowego odżywiania się, uwielbiam Coca Cole, pizze czy kebaby. Przed latem jednak zawsze pojawia się plan zdrowego odżywiania i ćwiczeń, aby lepiej prezentować się w kostiumie kąpielowym, krótkich sukienkach czy spodenkach. Oczywiście realizacja takiego planu nie trwa długo, ale co roku liczę na to, że tym razem będzie inaczej :). Wiem, że ten problem dotyczy mnóstwa kobiet (coraz częściej również mężczyzn), dlatego dzisiaj mam propozycje smacznego, zdrowego, sycącego i szybkiego śniadania/kolacji.



Składniki:
  • serek capri
  • pomidor
  • oliwki
  • sos włoski

Przygotowanie:

Serek i pomidora kroimy w plasterki i układamy je na przemian na talerzyku. Obok, lub na to wszystko kładziemy oliwki (wedle uznania) i wszystko polewamy sosem włoskim przygotowanym wedle instrukcji na opakowaniu.



Śniadanie jest banalnie proste, jego wykonanie zajmuje 5 minut, a naprawdę jest pyszne i sycące. Jeśli jeszcze tego nie jedliście to polecam spróbować.

Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Mógłbym jeść codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śniadanka to ja lubię :-) Niestety mogę sobie na nie pozwolić wtedy kiedy mam wolne, a to się bardzo rzadko zdarza :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) A dlaczego tylko kiedy masz wolne? Przecież zrobienie go nie zajmuje dużo czasu :)

      Usuń
  4. trzeba liczyć, że tym razem będzie inaczej ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rozwiązanie, a kebaba, pizzy czy coca-coli też nie potrafię sobie odmówić :D

    OdpowiedzUsuń