wtorek, 29 kwietnia 2014

Nike free run 5.0 :)

Jakieś 2 miesiące temu poszukiwałam butów sportowych, ale nie do ćwiczenia czy biegania tylko po prostu do chodzenia (dlatego wygląd miał bardzo duże znaczenie). Na facebooku mam polubionych kilka stron mających mobilizować do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia i właśnie tam upatrzyłam sobie model dla siebie. Były po prostu idealne, nike free run 3.0 w pięknym miętowym kolorze - cudo :). Niestety nie były już nigdzie dostępne - tylko podróbki (najprawdopodobniej) na allegro z 30 dniową przesyłką i nie wiadomo skąd. Po kilku dniach poszukiwań dałam sobie spokój i wybrałam się do Warsaw Sneaker Store i tam kupiłam sobie czerwone free runy 5.0 - słyszałam że ten model ma zaniżoną numeracje, jednak okazało się że to nieprawda.




Buty są naprawdę wygodne, bardzo leciutkie i elastyczne. Dla mnie na przykład ich waga i giętkość mają spore znaczenie ze względu na wyjazdy na zawody. Nie zawsze mam ochotę jechać w sportowych butach ale na hali, w trakcie zawodów muszę takie mieć, a dzięki powyższym cechom free runy łatwo zmieścić do torby i ich obecność nie ma praktycznie wpływu na ciężar z jakim muszę jechać. Nie wiem jak sprawdzają się przy bieganiu, ale do chodzenia i na siłownie są naprawdę super :).


Jeśli ktoś szuka tych swoich butów w wymarzonym kolorze ze starszych kolekcji i denerwuje się, że nie może ich znaleźć to polecam przeczytać ten post :).


3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten model, choć czerwień to zdecydowanie nie mój kolor:) Przydałyby mi się jakieś stylowe sportowe buciki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój w zasadzie też nie, pierwszy raz tak zaszalałam :) a sportowe buty zawsze się przydają :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, wygodne i praktyczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń