środa, 7 maja 2014

Kolejne masło do ciała z TBS :)

Dziś kolejne masło do ciała z The Body Shop, tym razem jest to orzech brazylijski.


Skład: Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Prunus Persica Kernel Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Palmitate, Cera Alba, Sesamum Indicum Seed Oil, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Dimethicone, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Tocopherol, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Caramel.



Masło przeznaczone jest do skóry suchej. Jako że ja nie jestem systematyczna w stosowaniu kosmetyków pielęgnacyjnych, to bardziej odpowiadało mi moje poprzednie masełko dla skóry bardzo suchej, które opisywałam tutaj. Jego działanie było bardziej długotrwałe ale to też jest całkiem niezłe :) . Masło jest dosyć zbite, jednak na skórze bardzo dobrze się rozprowadza nie pozostawiając uczucia lepkości. Minusem jest to, że jeśli smarujemy się nim rano to trzeba uważać bo brudzi ubranie :/. Przy poprzednim maśle tego nie zauważyłam ale może dlatego, że częściej smarowałam się wieczorem. Mi zapach bardzo się podoba i to właśnie ze względu na to go kupiłam, jednak ciężko mi go opisać, bo nawet nie wiem do czego mogłabym go porównać :). Cena regularna to 69 zł za 200 ml ale ja swoje kupiłam w promocji za 39 zł :).

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię masła The Body Shop ;) Warto je kupować na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to masełko i dla mnie zapach ma naprawdę fantastyczny, choć tak jak napisałaś trudny do opisania. Ja czułam w nim trochę orzecha, trochę karmelu, trochę wanilii, trochę świeżo palonej kawy, trochę jogurtu. Za każdym razem nieco inaczej. Ot, taka dziwna mieszanka:) Na pewno nie dla każdego, ale ja ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to opisałaś :) Dla mnie też zapach jest świetny :)

      Usuń
  3. Uwielbiam masełka z TBS, tej wersji nie miałam, obecnie mam na wykończeniu wersję z masłem shea, też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wcześniejszy miałam z masłem shea, był super :)

      Usuń
  4. jeszcze nie miałam od nich masła, ale muszę obadać zapachy i coś mi wpadnie w łapki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie są super i jest w czym wybierać jeśli chodzi o zapachy :)

      Usuń
  5. Miałam kilka masełek TBS. Ładnie pachną, ale nie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które Ci się nie podobały? Będę wiedziała do których podejść ostrożniej :)

      Usuń