sobota, 10 maja 2014

Ochraniacze na stopy Top Ten Fight Star :)

 Jak już wspominałam wcześniej od kilku lat trenuje kickboxing. Aby móc trenować i startować w zawodach niezbędny jest komplet sprzętu sportowego na który składają się: kask, ochraniacz na zęby, rękawice (a w ciągłych formułach również bandaże),ochraniacze na piszczele i stopy oraz suspensor, czyli ochraniacz na krocze, a u  kobiet dodatkowo dochodzi ochraniacz na biust. Skompletowanie całego sprzętu wymaga dość sporych nakładów finansowych. Jak każda inna rzecz, tak i ochraniacze po jakimś czasie się psują, zużywają lub też zwyczajnie zaczynają brzydko pachnieć od naszego potu, który wsiąkł w materiał, więc jest to wydatek, który się co jakiś czas powtarza. Dlatego kupując taki sprzęt dobrze jest zainwestować w coś dobrego jakościowo, wytrzymałego i przede wszystkim wygodnego. Jest sporo firm oferujących nam taki sprzęt do walk, ja osobiście bardzo polubiłam firmę Top Ten. Póki co mam stamtąd kask, rękawice i spodnie i jestem z tych rzeczy bardzo zadowolona. Tak więc gdy moje stare butki się popsuły, to nowe postanowiłam zamówić również z tej firmy.


Buty posiadają wypełnienie BAYFILL i zapinane są na rzep. W części ochraniacza znajdującej się nad palcami jest inny materiał - miły w dotyku - dzięki czemu skóra na palcach, która jest delikatna nie będzie się podrażniała i obcierała. Ja zamówiłam rozmiar S, który odpowiada numerom 37 - 40, ale wydaje mi się, że na kogoś kto ma stopę w rozmiarze 40 mogłyby być za małe. Cena tych ochraniaczy jest różna w zależności od sklepu z którego zamawiamy. Ja swoje kupiłam na allegro w promocji za 150 zł (z wysyłką).




Mam nadzieje, że z tego zakupu będę tak samo zadowolona jak z innych rzeczy Top Tena :).

7 komentarzy:

  1. Jejku jak to kosmicznie wygląda:) Gdyby nie brak podeszwy pomyślałabym, że to moon bootsy;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają trochę jak ciepłe kapcie na zimę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jakby miały podeszwę to myślę że i na kapcie by się nadały :D

      Usuń
  3. Skąd ja to znam! Ochraniacze top ten towarzyszyły mi przez kilkanaście lat, gdy trenowałam Taekwondo. Witaj w klubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam! Ochraniacze top ten towarzyszyły mi przez kilkanaście lat, gdy trenowałam Taekwondo. Witaj w klubie :)

    OdpowiedzUsuń