piątek, 16 maja 2014

Big & Beautiful Butterfly

 
Jak większość dziewczyn tak i ja skorzystałam z rossmannowych promocji, które niedawno trwały i kupiłam m.in. czarną mascarę z Astora - Big & Beautiful Butterfly (cena regularna ok 36 zł/12 ml). Nie ukrywam, że kupiłam ją tylko ze względu na wygląd - bardzo spodobało mi się opakowanie oraz oryginalna szczoteczka :). Jakoś nigdy nie przywiązuje się do konkretnej mascary i praktycznie zawsze kupuje inną. Tym razem wybór padł na tę i muszę powiedzieć że jestem z niej bardzo zadowolona :).

 
Na początku bałam się, że nie będę umiała się tą szczoteczką posługiwać ale w praktyce okazało się, że bardzo dobrze się nią maluje. Mascara dobrze się rozprowadza, nie osypuje się w ciągu dnia i dobrze się trzyma na rzęsach. Co prawda jak dla mnie troszkę ciężko jest nią uzyskać mocny efekt (zwłaszcza przy moich rzadkich rzęsach), bo po pierwszych pociągnięciach efekt jest delikatny, a jak chce się uzyskać mocniejszy to rzęsy trochę się sklejają (co widać na zdjęciach). Mimo to, do codziennego użytku nadaje się idealnie. Na pewno jeszcze kiedyś ją kupię. :)





6 komentarzy:

  1. Opakowanie bardzo kobiece, ale szczoteczka kosmiczna;)

    PS. Ale masz długaśne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobra maskara ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten efekt, na co dzień jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest zdumiewający, ale szczoteczka trochę dziwna ;)

    OdpowiedzUsuń