sobota, 19 kwietnia 2014

Przedświąteczny relaks :)



Święta - zarówno Wielkanoc jak i Boże Narodzenie - są okazją do rodzinnych spotkań i odpoczynkiem od pracy. Niestety jednak okresy przedświąteczne - zakupy, sprzątanie, gotowanie - w połączeniu z obowiązkami dnia codziennego potrafią dać niezły wycisk. Jako, że ja mam naturę leniwca, to staram się nawet w tym przedświątecznym okresie oszczędzać ;) . Mimo to, dzisiaj postanowiłam się trochę zrelaksować w towarzystwie kuli do kąpieli z Organique o zapachu róży, a potem podreperować stan moich stóp korzystając ze skarpetek firmy Świt Pharma z serii Exclusive Cosmetics. 

Kula do kąpieli - Do tej pory nie wiem dlaczego wzięłam kulkę o zapachu róży... Chyba ze względu na ładny kolor :). Niestety nie jestem zadowolona z tego zapachu, był jak dla mnie bardzo intensywny i drażniący. Plusem jest nawilżenie skóry, jakie daje kąpiel w jej towarzystwie. Na pewno jeszcze sobie taką sprawie ale tym razem zdecydowanie o innym zapachu :).



SPA dla stóp - właśnie mam je na stopach, więc nie jestem w stanie jeszcze nic o nich powiedzieć, ale w najbliższym czasie na pewno to zrobię.







A teraz pora ściągać skarpetki i lecieć spać, bo oprócz nawilżonego ciała i ładnych stóp będą jeszcze piękniejsze sińce pod oczami :).

Dobranoc :).

4 komentarze:

  1. Och, jak słodko<3 Też nie lubię różanego zapachu, no chyba, że w formie świeżych kwiatów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A skarpetki jak, pomogły ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwila relaksu każdemu jest potrzebna :D . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń