środa, 23 kwietnia 2014

PROSTO SHOP


W dzisiejszym poście chciałabym polecić ubrania firmy PROSTO. Prawie każdy z nas potrzebuje czasem ubrać się na sportowo - jedni rzadziej, drudzy częściej - ale czasem sytuacja po prostu od nas tego wymaga. Ja mam genialny talent do szybkiego niszczenia ubrań i o ile takie rzeczy jak zaplamienie czymś zależą ode mnie, o tyle szybkie spranie koloru czy porwanie się już ode mnie nie zależą. Dlatego bardzo sobie cenię (zwłaszcza w tych ubraniach sportowych) jakość materiału, trwałość i wygodę - a właśnie tym charakteryzują się ubrania firmy PROSTO. Ceny ubrań są dość wysokie, bo zwykły T-shirt kosztuje ponad 100 zł, ale jakość jest naprawdę super, a i czasem zdarzają się jakieś fajne promocje :). Oczywiście nie wszystkie kolekcje przypadły mi do gustu i uważam, że niektóre z tych ubrać to porażka, ale zawsze można znaleźć coś dla siebie. W mojej szafie póki co mam tylko 2 bluzy i jeden T-shirt tej firmy, ale jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz tam coś kupię. Mój TŻ z kolei nie kupuje już w innych sklepach ani bluz, ani T-shirtów i to w zasadzie dzięki niemu przekonałam się do tej marki :).


Sklepy stacjonarne znajdują się tylko w 7 miastach w Polsce: Warszawie, Lublinie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Sopocie i Szczecinie. Na zdjęciu poniżej PROSTO Shop w Lublinie :).


2 komentarze:

  1. To prawda, nie ma lepszych ubrań! :) ceny są wysokie ale od czego są wyprzedaże? :) koziacka sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale ostatnio chyba stała się dość popularna. Rzadko ubieram się na sportowo, ale może kiedyś się na coś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń