poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Szampon do włosów Luxurious Volume - John Frieda

W pierwszym tygodniu kwietnia w Rossmanie natknęłam się na promocje na szampon do włosów Luxurious Volume, a że czytałam o nim dużo dobrego to postanowiłam go wypróbować.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Sodium Chloride, Parfum, Polyquaternium-7, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Silicone Quaternium- 18, Laureth-16, Malic Acid, Polyquaternium-52, Trideceth-6, PEG-12 Dimethicone, Glycine, Trideceth-12, Maris Sal, PPG-9, Alcohol Denat., AMP-Isostearoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Hydroxide, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.


cena: ok. 35 zł/ 250 ml

Szampon ma przyjemny, delikatny zapach, żelową konsystencje i całkiem dobrze się pieni. Włosy po nim rzeczywiście wyglądają jakby miały troszkę większą objętość, ale niestety wcale nie są uniesione u nasady (a głównie tego od niego oczekiwałam :) ). Możliwe że szampon w połączeniu z odżywką daje lepsze efekty ale o tym się nie przekonam, ponieważ po umyciu nim włosów swędzi mnie skóra głowy :/ . Tak więc, dla mnie się on po prostu nie nadaje, ale i tak uważam że nie jest warty swojej ceny.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Myślę, że do efektu uniesienia konieczne jest jeszcze dodanie odpowiedniej stylizacji np. suszenie na okrągłej szczotce, ale jak powoduje swędzenie to lipa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, a ja naiwnie liczyłam że od samego umycia nim włosy się uniosą :D no ale najgorzej z tym swędzeniem, bo nic na to się nie poradzi :/

      Usuń