środa, 27 sierpnia 2014

Zaskoczenie sierpnia: lakier do paznokci "poezja" :)


Dzisiaj chciałam wam pokazać lakier do paznokci o trochę tandetnej jak dla mnie nazwie "poezja", na który natknęłam się zupełnie przypadkowo. Będąc na początku sierpnia na obozie i robiąc zakupy w markecie (którego nazwy niestety nie pamiętam) wrzuciłam do koszyka lakier "poezja" w kolorze brzoskwiniowym (49/6). Bardzo spodobał mi się kolor, ale byłam przekonana, że będzie kiepski jakościowo. Zwłaszcza, że kosztował jedynie ok. 3,50 zł i nigdy nic o nim nie słyszałam. Po powrocie z obozu, mając sporo wolnego czasu postanowiłam go wypróbować, jednocześnie będąc przygotowana na to, że już następnego dnia będę musiała go zmywać, bo zacznie odpryskiwać. Wyobraźcie sobie jakie było moje zaskoczenie, kiedy lakier trzymał się przez całe 5 dni w stanie nienaruszonym - czyli praktycznie tyle samo co Essie :) 


Lakier ma bardzo wygodny pędzelek i dobrze rozprowadza się na paznokciach. Krycie jest kiepskie, bo potrzeba aż 3 warstw, żeby uzyskać ładny jednolity kolor, bez prześwitów. Jeśli chodzi o szybkość schnięcia to ciężko mi się tutaj wypowiedzieć, bo po pierwsze na pomalowane paznokcie nakładam zawsze Top Coat z Inglota, a po drugie podczas malowania oglądałam film, więc po prostu byłam zajęta i nie zwróciłam na to uwagi :) Trwałość jak już napisałam jest naprawdę super i w tym momencie bardzo żałuje, że nie wzięłam jeszcze kilku innych kolorów :)

Miałyście może do czynienia z tymi lakierami? 
A może jakieś inne was tak pozytywnie zaskoczyły? :)

10 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o tej firmie:) Kolor lakieru jest naprawdę śliczny. Fajnie że okazał się też dobry jakościowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych lakierach, ale to miło trafić na świetny lakier w niskiej cenie ;)
    Kolor ma bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W całej mojej skandalicznie dużej kolekcji lakierów mam chyba tylko trzy pomarańczowe emalie... to zdecydowanie nie jest mój kolor. Uwielbiam niebieskie, róże, bordo, ale nie pomarańczowe. Kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu ale i według mnie również karnacji - niektóre kolory prezentują się dobrze tylko na bladych dłoniach a inne na mocno opalonych :)

      Usuń
  4. Śliczny kolor, bardzo takie lubię :) Niestety nigdzie nie spotkałam tych lakierów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm poezja... na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń